KOBLINGER i STREK - Ta elevene med på tegne-workshop med gratis transport!

Kom og opplev to flotte vandreutstillinger med elevene dine - og lag KOBLINGER i STREK!

Vi vil kort presentere kunstnerne og tegningene i to utvalgte vandreutstillinger; KOBLINGER og STREK - og med inspirasjon fra disse vil elevene få god tid til å tegne alene og sammen - på store ark og tapeter.

Vi vil fokusere på forskjellige typer strek, med ulike tegneredskaper, og utforske tegningens muligheter til å koble sammen ideer og uttrykk og skape forvandling. Elevene skal tegne og koble videre på hverandres og forrige klasses tegninger - og sammen vil vi skape store tapeter som henges opp og utstilles i galleriet.

NÅR: Vi inviterer en klasse hver dag i uke 9, fra 27. februar - 3. mars. Besøket vil vare fra ca. 10.30-13.30 (med ilagt lunsjpause på 30. min). MÅLGRUPPE: Workshopen vil passe best for 8.-10. trinn og vgs, en skoleklasse på maks 30 elever. 2 lærere må følge klassen. Gjelder skoler med kjøretid maks 1 time fra Oslo.

Vi inviterer både eksisterende og nye medlemmer - det er først-til-mølla-prinsipp :)

PÅMEDLINGSFRIST: 21. februar

Prosjektet er utviklet i samarbeid med KDA ved Edvard Munch vgs og Kulturbuss frakter elevene med støtte fra Sparebankstiftelsen.

BLI MED OG BLI MEDLEM:

FOR MEDLEMMER:

Ja, vi er medlem og ønsker Kulturbuss i uke 9:

Send en mail til kis@kunstiskolen.no