Look to Bogstad skole - planlegg det nye skoleåret med kunstpedagogiske ressurser dere også!

Nytt skoleår og oppstart for mange i dag - vi ønsker alle en god start!

Vi ønsker også å tipse om 'Bogstad-modellen'. Skolen har vært medlem hos oss i flere år og har prøvd ut ulike utstillinger. De siste årene har de planlagt og booket utstillinger for hele det kommende skoleåret - tilpasset skolens årshjul, temaperioder og prosjekter.

De har valgt seg ut utstillinger som kan brukes rett inn i undervisningen i folkehelse og livsmestring, bærekraft og miljø og demokrati og medborgerskap.

Prøv denne modellen dere også! Kontakt oss gjerne for tips og forslag til utstillinger.

Den første utstillingen får dere gratis ved innmelding nå!

Foto: Elever og lærer fra Bogstad skole ser på utstillingen "Fargene som forsvant". Foto: Lars Opstad.